Jaunveides Forsaita Pamati: pilsonis, kas mācās, Lisabonas procesā | |||
Zināšanu ekonomika | Zināšanu sabiedrība | ||
Nākotnes studijas | Inovācijas | Valodas izaicinājums | Forsaits |
Politiskās vadības loma | Jaunveide | Inovatīvas mācīšanās sabiedrība | Forsaita kultūra |
Vērtības | Lisabonas process ES valstīs | Līdzsvarota un ilgtspējīga attīstība | Zināšanu vadīšana |
ceturtdiena, decembris 16, 2004
Kā sākt zināšanu sarunu?
Zināšanu saruna sastāv no arvien pieaugoša skaita zināšanu sarunu.
Zināšanu radīšanas, dalīšanās zināšanās, konkrēto zināšanu pielietošanas jaunveidē mērķi, motivācija, konteksts dialogā iesaistītajām pusēm ir (vai dotajā sarunā ir ?) kopīgs pamats/ puses apzinās tā nepieciešamību/ ir vēlme un aktivitātes to attīstīt.
Dot un ņemt kā pamatprincips.
Jautājums un arvien vairāk jautājumu sev un citiem - pamatprincips.
Individuāla un sociāla atbilžu meklēšana un jauno zināšanu pielietošana jaunveidē.
Saruna-prezentācija: FORSAITS UN ZINĀŠANU VADĪŠANA LISABONAS PROCESĀ
http://www.geocities.com/forwardstudies/saeima.pps
Blogs Latvijas forsaita attīstībai
Zināšanu radīšanas, dalīšanās zināšanās, konkrēto zināšanu pielietošanas jaunveidē mērķi, motivācija, konteksts dialogā iesaistītajām pusēm ir (vai dotajā sarunā ir ?) kopīgs pamats/ puses apzinās tā nepieciešamību/ ir vēlme un aktivitātes to attīstīt.
Dot un ņemt kā pamatprincips.
Jautājums un arvien vairāk jautājumu sev un citiem - pamatprincips.
Individuāla un sociāla atbilžu meklēšana un jauno zināšanu pielietošana jaunveidē.
Saruna-prezentācija: FORSAITS UN ZINĀŠANU VADĪŠANA LISABONAS PROCESĀ
http://www.geocities.com/forwardstudies/saeima.pps
Blogs Latvijas forsaita attīstībai